Philippe Schaus er ikke noen ukjent person til indisk , og så på hans eller hennes om tur til Mumbai og også Delhi i går, daglig leder forbundet med Louis Vuitton Eu sonen gjorde det han gjør best : de nettverk

.

Begynnelsen sitt besøk i en tid da kanskje barn ikke trenger til skolen, pakket de opp ytelse gruppemøter med Lv ansatte , lokale kjøpesenter eiere og administratorer , sammen med viktige kunder , uten å ofre hans utført froid .Parajumpers Parka. "Jeg forklarte til selve kjøpesenteret ledere aldri til å miste fokus , Inch han ble sitert sa .

Egentlig hva denne personen deles med disse menneskene var hans eller hennes erfaring i luksus kjøpe og selge , men ikke for mange var klare til å lytte nøye de var i tillegg opptatt gjennomføre selve deling med , ifølge ham .

De burde ha lyttet . Schauss gir med ham eller henne betydelige mengder av kompetanse (inkludert stints på Villeroy og også Boch , og Arts del Desk ) , og har nylig vært sammen med Louis Vuitton Malletier fordi 2004 som vanligvis, til slutt stole ,Parajumpers Parka. totted vei opp 340 kjøpmenn inne 52 nasjoner og 12 000 ansatte.

mer i forhold til deres erfaringer , levert Schaus bruke din ex for å Of India Louis Vuitton særegne syn fra high- class liste bransjen sammen med Indias eksklusive plassering på dette markedet . Allerede ,Parajumpers. gitt at kick off i hele Delhi i 2003 (med en annen butikk i hele Mumbai innen 04 ) , innrømmer han at " det er en frisk mengde modning fra markedet" samt " erfarne medarbeidere er mye lettere å finne " .

Men India fortsetter å være metode fra radaren i forhold til utvikling, hindret , siden Schaus krav, etter bare tre faktorer : å ha mindre hensiktsmessig nasjonal infrastruktur ( "i dag hver av syndikering vår er på hotell, men i det lange løp vi rett og slett kan ikke begrense oss så allerede snakker med utbyggere i forbindelse med kjøpesentre ") , FDI restriksjoner i listen ( " vi er her for å bygge tilværelse med hensyn til high end produkter " ) sammen med , unødvendig å si , høy import forpliktelser.

Men Lv er villig til å være i stand til å investere i noen tid mens luksuriøse butikk inne Asia ankommer gammel nok . "Det er ikke bare en klinisk måte å se på muligheter, Tommer denne personen sier , Parajumpers." men her er næringsstrukturen som fungerer godt i indisk , og det er veldig viktig for folk å finne riktig tempo for å utføre elementer her . "

Det betyr minimere ønske å vokse innen et marked som vil " overperforms på fasjonable varer i forhold til de resterende verden" .

Asia trenger ikke Louis Vuittons er ensbetydende bekreftet ,Parajumpers. ikke nødvendigvis smykker, eller til og med readytowear , et par av de ledende typer.

Det er fordi forhandler stiler er liten , selv mens selskapet forbereder alene for større forhandlere over hele verden , har en Paris , Frankrike mye, planlagt å åpne i oktober ,Parajumpers. at på 30,1000 meter kvadrat , kommer til å være den største hvor som helst.

I sannhet , det er fra de friske grupper som vil LV skal skaffe heve fremgang. " Våre beste punktering blant splitter nye kategorier er innen sko, uansett hvor vi er en av mange største 4-5 luksuriøse produsenter på planeten, Inch krav Schaus ", er og klokker nå betydelig i forhold til de mengdene som selges " .

Men sammen med spillere i smykker og readytowear seksjoner blir store,Parajumpers. "vi er lite generelt der, In. sier Schaus .

Louis Vuitton historie er produktene forbundet med publikasjoner ( man blir samlet ) : Selskapet ble stiftet i 1854 inne i Paris , Frankrike , kort tid etablert seg i London , men fortsatte å være en håndlaget, high end reiser bagasjen produsenten med hensyn til syv lenge før deres spredning direkte i poser sammen med andre naturlige lærvarer .

" Det var informasjon om å fremme en drøm , gir Inch Schaus , selskapet bærer på med å tilpasse Totes likevel i tilfelle du ønsker , for eksempel, en instans for hans eller hennes cello , eller til og med polo pinner ,Parajumpers. eller kanskje en tilpasset laptop bag.

Helt siden Den nitten nittitallet , men endret utrullingen av mote og også utstyr for produktserien , samt oppføring angående beslutningstakere Marc Jacobs og Takashi Murakami , den faktiske begrenset rapport av merkevaren til en enkelt om " funksjonalitet samt måte, av ting langvarig og likevel fasjonable " .

" The mangfold, beskriver Inch Schaus ",Parajumpers Norge. forsterker emblem grafikk, utvider sin attraktivitet , gir sine eksisterende kunder en mer tilgangspunkt, sammen med appellerer til kundene for merkevaren " .

Etter å ha stappet selve tomrommet i Asia ved hjelp av sin eksistens , Schaus stater gjennom 1015 mange år Native indiske markedet bør være akkurat som de modne Eu markedssegmenter , hvis en mindre mindre størrelse .Parajumpers Norge. Dette er ikke tydelig å være i stand til orientalske økonomiske klima for eksempel Korea, Taiwan , så vel som , på et eller annet nivå, Thailand som har utviklet seg betydelig. Nøyaktig hvor disse menneskene scorer over India er i nærliggende kjøpesenter know- how.

Worldwide , er Louis Vuitton selskap " mer, samt betydelig mindre jevnt fordelt " mellom flere områder : Europa , Amerika , asiatiske land uten å ha Japan og Asia

.

For å dra nytte av Indias mulig denne spesielle drop, det kommer til å presentere rekke briller ( bare ikke altfor lenge siden presenteres innenfor Ny ) utviklet av Jacobs . Som for klær ,Parajumpers Norge. vil det rett og slett nødt til å vente litt mer lenge til butikken tradisjonelle er født , så " Louis Vuitton kan etablere den internasjonale butikk i et kjøpesenter " .